Anne 1.Bölüm izle

Melek hayatın her alanında mutlu olmayı başarabilen ufak dünyasında hayallere dalan bir çocuktur. Zeynep bir süreliğine Melek'in okuduğu okulda işe girer ve bu şekilde yolları birleşir. Şule Melek'in annesidir

Özet: Melek hayatın her alanında mutlu olmayı başarabilen ufak dünyasında hayallere dalan bir çocuktur. Zeynep bir süreliğine Melek'in okuduğu okulda işe girer ve bu şekilde yolları birleşir. Şule Melek'in annesidir ve kızı kendisine bir yüktür sanki. Sevgilisi olan Cengiz'e duyduğu aşk yüzünden gözü birşey görmez ve Melek'e karşı olan kötü davranışlarına birşey demez. Fakat Melek'in ruh hali Zeynep'in dikkatini çeker. Okulundaki başka bir öğretmen ile beraber bu konuya yoğunlaşırlar. Şule ve Cengiz'i zor gnler beklemektedir. Öbür tarafta Zeynep'e gelen bir düğün daveti yüzünden gerginleşir. Alacağı karar ailesi ile ilişkisine yeni bir yön çizmesine neden olacaktır. Melek için dışarısı evden daha güvenli gelmektedir. Bir akşam günü tavşanıyla dışarıya çıktığı gün başına gelecekleri bilmemektedir. Zeynep üniversite için bir başvurur yapar ve kabul edilir. Nihayetinde istediği işi alır. Fakat hayatı başına gelenlerde sonra değişecektir. Bir gece kötü bir şans sonucunda hayatları birleşen Zeynep ile Melek dönüşü mümkün olmayan bir yola girerler. Yolun sonunda ne olacağını bilmeden tehlikeli bir maceraya girerler ve başlarına gelecekleri bilememektedirler.
Etiketler: Anne 1.Bölüm izle, Anne 1.Bölüm tek parça izle, Anne 1.Bölüm hd izle, Anne 25 ekim, Anne son bölüm izle
En Popüler Yorumlar (2)
Ayisigi demiş ki;Bazi dizileri merak ederim ve ilk bölümüne bakarim bu diziyede o sekilde yaklastim. Galiba bir japon dizisinden uyarlama. O kadar cok dizi yapiliyor ki Türkiye de artik özgün senaryolu diziler pek kalmadi. Neyse karsima ilk defa seyrettigim Melek e hayat veren bir oyuncu cikti. Yine siddet,cocuk istismari konulari. Ama Melek Türkiye de bolca olan zavalli cocuklardan biriydi. Dizide begendigim alt yazi olarak gecen kamu spot yazisiydi 183 telefon hatti,siddet gören kadin,yasli,cocuklar ve engellileri bildirme hatti. Melek rezil annesine annecigim annecigim diye hitap etmesine sasirdim. Kadin kizina gercekten hicbir sey vermiyordu,sevgiden tutun hicbir dogal ihtiyacini karsilamiyordu cocugun. Cengiz ilk basta Melek i siyah posete koydugunda Sule eve geldiginde kizina birsey olacak diye cok korkmustu ve kizinin yasadigini görünce yüzünde hafif bir rahatlama sevgi kirintisi sezdim. Ama daha sonralari kizini tekrardan siyah cöp posetine koyan Cengize ses cikarmamasi kizini resmen ölüme terk etmesi kizina karsi bir gram bile sevgisinin olmayisinin isaretidir. Dizide siddet var ama Cengiz kemerle Melek i döverken göstermemelerine sevindim. O sahnede acaba cinsel istismar yapti mi sorusu aklima geldi. Hos Melek o evde kalmaya devam etseydi olacagi kesin odur. Beraber yasadigi kadini erkeklere pazarlayan adam kücük kizida en kisa zamanda pazarlardi. Bu arada Sule yi Gonca cok iyi canlandiriyor. Beni en cok etkileyen sahne Melek in gazetede den kesip biriktirdigi haberdi. Camii avlusunda bulunan bebegin aile saadeti. Melek in de camii avlusunda saatlerce birisinin kendisini almasini beklemesi. Annesi dostu memnun olsun diye kizinin oyuncaklarini cöpe atmasi Melek in omuzlarini kaldirip tamam ben büyüdüm artik bakisida insani etkiliyecek cinstendi. Ahh Melek kendi karnini doyuramiyorsun tavsanini nasil doyuracaksin? Bu arada senariste tesekkürler tavsani kanlar icinde bize göstermedigi icin. Bos bir kafes zaten herseyi acikliyordu... Cansu Dere yi daha önce bir dizi filmde izlememistim. Cok soguk birini canlandiriyor ama Melek in onun bu soguk kalbini isitacagini saniyorum. Son dakikada gördügümüz Vahide Percin i modern,makyasli,sehirli bir kadin rolünde göremeyicegime yaniyorum-:)) Birbirine benzer kiyafetlerle,dertli mi dertli kadin,anne ve dizini döven bol bol aci ceken tiplemerde oynadi... Dizi ekibinin yollari acik olsun,iyi bir baslangic yapti.
26.10.2016 - 20:02
masal demiş ki;Memleketimin her köşesi birbirinden güzel ve özel çok özlemişim Diziye başarılar ..
26.10.2016 - 00:49
Diğer Yorumlar (49)
Zeyno demiş ki;Aglaya aglaya mahvoldum
12.11.2016 - 09:22
Ayisigi demiş ki;SEFA senin sorulari bende merak ediyorum,Cahide Zeynepi evlat edinmis sonra diger ikinkizi dogmus. Orjinalindede Zeynep soguk bir karektermis,ailesiyle kirilma noktasini bende merak ediyorum. Esasinda kötü anne yoktur,Suleyi de kötülüge iten Coskun. Kendisi yillardir bana ve Guzem e cesitli otlar ismi takiyor bir allahin kulu kendi grubundan ne kiniyor ne sorguluyor. Ben masum bir kac sebze ismi yazdimmi ortalik inliyor yawww-:))
03.11.2016 - 12:15
Sefa demiş ki;AYISIGI hos bulduk !Cansu dere hayrani oldugum icin bu diziyi kacirmam imkansizdi.izleyeceyine sevindim.sen seni senelerdir cekemiyenleri bos ver.bizler seni cok sever yazdigin her yorumu seve seve okuruz.saygideyer bi yorumcusun iyiki varsin bu sayfada ve hayatda.sen terk etdiyin dizilere yazan yok.o yuzden takma kafana curuk MAYDANOZ kokan yorumlari.Bu dizide babalik nasil bi canliysa Babam ve ailesinde amca bu babaliktan on kat daha pislik biri.Meleyin annesi her ne kada koca duskunu ezik bi mahlukatsa kirgin ciceklerde Mesude karakteri daha da iyrenc.dizidede olsa bu karakterlere tahamul etmek cok iyiki hayatda bu tur canlilarla karsilasmamisim(umarim AVRUPA da da yoktu!)koca icin cocugunu posete koyan getmesin diye ayaklara kapanan birine Anne demek ne kadar dogru bilemem.Merak etdiyim Gonul ne yapti senelerce hapis yatdi?avukat hanimin diger evlatlarida evlatlikmi?ne diye Zeynebi evlad edinmis kendinin zaten iki evladi olmus ve hala bu kadar cok seviyor ve evlatlarindan ayirmiyor
03.11.2016 - 01:23
Nikita demiş ki;Dizi sosyal bir dram. Melekin durumu insanin icini acitiyor ama Melek hep mutlu olmaya calisiyor. Asil mesajlari veren Sule ve Cengiz. Melek günlerce o sogukta sorapsiz okula gidip geldi. Anne cocugu ne yediriyor, ne yikiyor, hic birsey. Ayisigi arkadas gibi benimde aklimdan gecti Cengiz o sahneden sonra Meleki taciz ettimi diye ama o ruj olayindan sonra kesin yapardi :((( Sule gelip kizini dövdü Cengizi dövecegine. En kötü sahneler Melekin cöplügü atilmasiydi. Cansu Dere soguk ve mesafeli kadini güzel oynuyor. Cocuklari sevmedigini söylüyor ama Meleki kurtarmak icin uzun zamandir bekledigi isini birakip gelecekleri belli olmayan bir yola cikti. Doguranmi anne yoksa cocugu zamanla büyütenmi anne? Zeynepin kücük kizla yetiskin bir insanmis gibi konusmasi hosuma gitti. Sinifa girdi ve Melekin bir sorunu oldugunu hemen anladi. Vahide Percimi bende sehirli bir kadin olarak görmek isterim.
01.11.2016 - 13:38
LaLem demiş ki;Herkese merhaba! ciao bella ragazze! Bende ikinci selamımı A nın eski türkçe sanacağı bir dilde yapayım ki, „bu alamancılar da türkçe yi unutmuşlar diye celallenmesin yine! Kullandığı her ikinci deyimi yanlış kulanma, noktalamadan anlamama ifade düşüklüğü dahil bir çok eksik ve yanlışları olan kişilerin alamancılar iki dilde yazıyor diye türkçeyi unutmuş diye aşağılaması pek eğlenceli oluyor. Ayşe arkadaşım dizi yorumun kısa öz bir şekilde diziyi çok güzel tanıttı bana. Bende yazmaya karar verdim. İkinci bölüme yazmaya başlarım. Sıra selin cimi razı etmekte. Eveet ..selin hanım hani ignore ediyorduk bu ayrık otuyla ısırgan otunun söylediklerini (sebzelere karşı otların mücadelesi bu sinemada!!!). Neden bırden gözün döndü? Bir yerden sonra olmuyor dimi?! Bak şimdi ayrık otu, benim köroğlu na el atmış. Ben bu tür muhabbetlere aile bireylerinin katılmasını düzeysiz bulan bir insan olmasam, yaşadığı yerdeki bütün erkeklerin bir dostu olduğu konusunda bir zaman önce bizi aydınlatan bu şirin kardeşimizin mutsuz luğunun ve hırçınlığının bu bahsettiği sebepten olduğundan emin olduğumu söylerdim . Ama dediğim gibi bana yakışmaz. Bu kızıldeniz kıyılarında oturanlara layık bir tutum. Ben mont everest de ikamet ediyorum. Bu nedenlede benim rahatlamak için bir silahım var: kalemim. Çıkardığım tırnaklarımı kötü yollara başvurmadan kelimelerimle batırma becerisine sahip olduğum için tırnaklarımı batırmak istediğim kişilerin aile bireylerini,şahsi durumlarını , sakatlıklarını ve özürlerini kullanmıyorum, her medeni insan gibi. Etkili olduğunu her zaman görüyorum. Ayrık otunun sebzeleri sevmediğine çok şaşırdım, malum ya her faydalı bitkinin dibinde biter . Aslında sebzeler onu sevmez ve sebzeciler bu otları ya yakarak ya da sökerek imha ederler. Birde ne okuyorum, ayrık otumuz bu diziye yazmak istemiyormuşta şimdi biz geleceğiz diye yazacakmış. Sayfaya şöyle bir göz attım şu ana kadar en çok yazmış olan o ve hiçbir yazısından böyle birşey çıkarmak mümkün değil. Deja vu gibi!! Pardon flash back diyecektim. Sevgili otlarımıza bunu öğretmemiz iki sene sürdü. Onlara öğretirken ben unuttum galiba! Selin cim bence sende gel bu diziye. Bu dizide senin yorumlarını gerektiren olaylar daha çok. Onun için senin gibi yorum yapan yorumcularda lazım. Sadece yorumdan çok ne olacak tahmini ve olanların özetini yapan yorumlar yeterli olmuyor bence. İkinci bölümde görüşmek üzere. Herkese iyi seyirler, otlar ve bütün psikologları hafif meşrep kadın yapan hariç.
01.11.2016 - 12:40
Ayisigi demiş ki;Hosgeldin SEFA,bazilari önce biz geldik sonra Ayisigi diye belirttikleri icin bende bu sefer belirteyim dedim-:)) Neden benle ugrasiyorlar,söyle bir teorim var Sefa evde ki yoldaś ina,köroglusuna sinir oluyor ve sinirini benden cikarip rahatliyor-:)) Yada kendi ic dünyasinda o kadar mutsuz ki Gizem ve bana dikenli tirnaklarini gösterdikce rahatliyor-:)) Valla ben bu diziye pek bakmaya niyetli degildim ama sen var Gizem Sanem ve Canan var bakmaya devam. Hele hele sevmedigim sebzeler gelince iyice devam etmeye karar verdim...Cansu Dere nin ne Sila ne Ezel dizisini görmedigim icin performansi icin birsey diyemiyecegim. O kücük kizi da galiba televizyonda reklamlarda seyrettimdi.
31.10.2016 - 18:44
Sefa demiş ki;her kese selamlar.Ozellikle Ayisigi arkadasa... sonunda Hatirla Gonuldeki gibi ikimizinde begendiyi bi dizi bulundu)))dizi icin yazdigin her bi kelmeye katiliyorum...muhtesem olmus..bazi dizilerdeki kadin oyuncular bu kucuk Melekden oyunculuk dersi almamlilar...bu diziye ilk yorumu ben yazmisim tanitiminda elim duserli olmus)))Iceride dizisine de ilk yorum bendendi kadin kadro mide bulandirdigi icin ilk bolumden zamani bosa harcamadim..)))ben Vahide Hanimi cok sever oyunculuguna kusur bulamamda sanki Feriha ve Goc zamani dizisindeki gibi ve annem dizisindede boyleydi gibi geldi...Cansu Dere her zamanki gibi degisik ve sahane ...Silada Ezelde hetta muhtesem yuzyilda konuk oyuncuyken bu kadar begenmemisdim...Ayisigi anlamadigim neden senelerdir bazilari bu sayfada seninle ugrasiyor cozemedim...bu sezon Babam ve Ailesinden sora begendiyim ikinci dizi...izliycem insallah sonuna kadar...diziye basarilar dilerim insallah uzun omurlu olur...emegi kecen her kese tesekkurler...!!!iyi seyirler)))
31.10.2016 - 02:10
SELİN demiş ki;Sevgili GÖZCÜ, sevgili AYŞE yorumlarınızı kopyalayıp kendi nickimle gönderdiğim ve böylece kendi yorumlarım gibi lanse ettiğim için özür dilerim. Amacım sevgili GİZEM’e beni kim sanıyorsa o olmaya hazır olduğumu göstermek ve senelerden beri devam eden bu çatışmaya son vermek. Belki bu sefer eteğindeki bütün taşları döker ve işin cazibesi kalmaz. Ben yine Selin nickimle yorum yazmaya devam edeceğim . Yine sizlerin ben olduğumu iddia edenler olursa yorumunu kopyalayıp kendi yorumuma eklememde sizin için bir mahsur varsa belirtmeni zi rica ederim. Sevgiler.
31.10.2016 - 01:38
SELİN demiş ki;Sevgili GÖZCÜ, sevgili AYŞE yorumlarınızı kopyalayıp kendi nickimle gönderdiğim ve böylece kendi yorumlarım gibi lanse ettiğim için özür dilerim. Amacım sevgili GİZEM’e beni kim sanıyorsa o olmaya hazır olduğumu göstermek ve senelerden beri devam eden bu çatışmaya son vermek. Belki bu sefer eteğindeki bütün taşları döker ve işin cazibesi kalmaz. Ben yine Selin nickimle yorum yazmaya devam edeceğim . Yine sizlerin ben olduğumu iddia edenler olursa yorumunu kopyalayıp kendi yorumuma eklememde sizin için bir mahsur varsa belirtmeni zi rica ederim. Sevgiler.
31.10.2016 - 00:19
Berran demiş ki;Ayrica sürekli burda olmayan Arkadaslarim icin yakistirmalariniz hic hos degil!! A'nin zaten Okyanus ötesinde oturan kisi hatta onun tabiriyle Woman icin PARANOYA si var...o yazdiklarinizin ve yakistirmalarinizin hicbirisi ASLA! dogru degil!!!!! Sadece düz yorum yapilsa ne kaybedilir????
30.10.2016 - 22:59
SELİN demiş ki;Sevgili GİZEM seni. rahatlatmak için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Seni mutlu edecekse tahmin ettiğin bütün yorumları ben yazdığımı kabul ediyor ve aşağıya ekliyorum. Başka kimlerin yorumunun benim kalemimden çıktığını tahmin ediyorsan yaz onlarıda kopyalayıp eklemeye hazırım. Buyur ne istersen onu yap. İçeride bölümünde de aynısını yaptım ama orada sadece bir yorumu kopyaladım benim yorumum çok uzundu çünki. Sevgiler. A siz sevmediğiniz yorumcuların yorumunu okurken gözlüğünüzü hep montunuzda unutuyorsunuz herhalde diyeceğim ama, gözlüksüz okuyan bir kişi, Berranın sadece Almanca selam verdiğinide göremez. Herhalde siz onun yazdıklarını hiç okumuyor , dediğiniz gibi yazılanları işinize geldiği gibi algılıyor ve yorumluyorsunuz. Bu ifadenizde zaten neden u şekilde hareket ettiğinizi kendiniz çok güzel açıkladınız. Bende öyle tahmin etmiştim aslına bakarsan. Antenleriyle algılayan canlılar kategorisinden olduğunuzu da bilmiyordum. İyiki belirttiniz şimdi sizi daha iyi anlar, bir insan yazılanları nasıl böyle yanlış anlar veya çarpıtır diye şaşırmam. Unutmadan belirteyim, bu sayfaya bu konuları ve başka sayfada olanları yine siz ve sözde İzmirli arkadaşınız buraya taşıdınız. Bunun sebebi malum sebeplerden bizim bu sayfaya gelmemizi istemeniz olmasın? Ben varım. Arkadaşlarıma da rica edeceğim. Bende iki dilde selam veren biriyim, gruba seslendiğim zaman ikinci dilimde selam veriyorum, herkese seslendiğimde Türkçe. Bunun ne mahsuru olabilir? Biz enternasyonalist insanlarız. Başka kültürlerden de birşeyler almayı zenginlik kabul ediyor hiç bir kültürü küçümsemiyor, örümcek kafalı olmak istemiyoruz. Sizin nasıl istediğiniz gibi olma hakkınız varsa bizimde buna hakkımız var. Diğer bir konuda , sitede, bir taraftan başka başka nicklerle yazıyorsunuz diye olay çıkarırken ve öbür taraftan bunu en çok uygulayan kişilerde sizlersiniz , Berran veya bizim gruptan başka birisi değil. Tam aksine bizim grubumuzdan iki kıymetli arkadaşım devamlı bu sayfalarda kimin yazdığı değil ne yazdığı önemli deyip duruyor. Berran arkadaşı devamlı aşağılamanızı da kınıyorum. Berran gördüğüm kadarıyla barışcı, olayları uzatmak istemeyen ve kendisine seslenen herkese efendice cevap veren bir yorumcu. Hata yaptığı zamanda hatasını gören ve özür dileyen bir insan. Kimseye sataştığını, aşağılıyarak ve alay ederek yaklaştığını ve insanlara maydanoz veya kara lahana dediğinide görmedim. İsterseniz bu konuları biraz daha düşünün ve sizde barışcı olmaya çalışın Berran gibi. Dizimize gelince, fazla dram yüklü olarak başladı . Sadece hikayesi anlatılan kızın hikayesi değil onun anne demeye başladığı Zeynepin hikayesi de aşırı dramatik. Kötüler çok iyiler yok denecek kadar az. Fazla siyah beyaz işlenmiş ilk bölüm. Bunu zamanla dengelemeyi başarırlar ve sadece ağlatma jokerini kullamazlarsa güzel bir dizi olabilir, çünki oyuncu kadrosu iyi ve konusu çok güncel , daha doğrusu hep güncel bir konu. Nürnbergten sevgi dolu selamlar! Ayisigi hanim gizem hanimin yazisini okurkende gözlügünüzü montunuzun cebinde unuttunuz galiba. Gizem hanimin cümlesi / baksana içerde iki haftadır biri benim adımı höykürüp duruyor./ Burada adindan bahsediyor gizem hanim. Baska türlü algilamakta mümkün degil. Siz isinize geldigi gibi algilayin mühim degil mühim olan gözleri bozuk olmayanlarin ve bozuk olupta gözlük kullanalar nasil okuyor. Daha dizi zeni basladi ve herkesin vakti sizinki kadar cok olmadigi icin sizdebn bir iki gün sonra diziyi seyredenler sizden bir iki gün sonra giriyor diye bunu bol yorum ve hos sohbete vermeniz ilginc. Dilerim daha fazla kisi bu sayfaya katilirda degisik türde yorumlar okuruz. Yorumculari kara lahana ve maydanoza benzetmekte hic hos degil. Hürmetler. 30.10.2016 - 17:46Gizem hanım icerdede birinin iki haftadir adinizi höykürdügünü yazmissiniz. Icerdenin bütün yorumlarını okudum bir kere sizin adınızı höyküren görmedim. Acaba baska bir siteden mi bahsediyorsunuz? Öyleyse hangisi? Ona bakip höykürmenin nasil oldugunu görmek istiyorum. Güzide hanim paraodi yaziniz mükemmel, bana birini hatirlatti. Cok güldüm. Elinize saglik. O yaziya parodi gerekli yani. Böyle devam!!! Ayisigi hanim bu coluk cocuk isleriyle ugrasmiyorum diyorsunuz iyide bu son yorumunuzda berran hanima laf atmaniz daha asagida, a ile b, kimse onlara gönderme yapmaniz hangi kategoriye giriyor? Sikidim Sikidim oynama kategorisine mi kikir kikir gülmeye mi? Dizi iyi basladi, yolu acik olsun. Hürmetler!
30.10.2016 - 21:44
Berran demiş ki;Gizem bu Diziyi kasdetmedim. Onu 2 sene önceden taniyordum. Burdaki degil daha önceki yorumlari. "A"da bilir zira onunla uzun yazismislardi ve cesitli nikleri oldugunu vede yorumun nikinden ziyade iceriginin önemli oldugun belirtmisti... Gercekte kim oldugunu söyleyecekti sonradan vazgecti!!! Bu kadar!!! Hem benim cvbim A nin yazdiklari icindi seninkiler degil!! Sevgili AYSE arkadasim. yazdiklarin icin tesekkürler canimmm:-) Eveeeet aynennn biz sürekli 2 dilde selamliyoruz.Ve sadece bu Hatun ickilleniyor. Maksat ortaligi bulandirmak....Bende senin gibi biraz KRASS,,,:-((( buluyorum Diziyi.Tüm Tayfa gelsin ondan sora karar veririz. Eeeee..yavas-yavas Weichnacht yaklasiyor ve sizin o meshuuuuuur MARKT'iniz:-))Tarcinli LEbkuchenlardan ve ve SPEKULATIUS, KESTANE ve Glühwein icerken kulaklarimi cinlatmayi unutma!!NRW den sevgilerimle gruba Marzipanli öpücükler*_*
30.10.2016 - 21:38
Ayisigi demiş ki;Benimde B ye bir sorum olacak ama ilk sunu belirteyim ona sizin gruptan önce ben geldim bu diziye sonra sizler bir bir damladiniz-:)) Miknatis gibiyim mübarek. Neyse B bu diziye Kyamile,sanem,masal,fadime,buse,canan,özlem nikli yorumdaslar yorum biraktilar. Hepside diziye olumlu baktilar,bazilari belkide ilk defa yaziyordu bu arkadaslarin. Birden bire güzide teyzemiz geldi bilindik sarkastik haliyle yazilan yorumlarla,diziyle dalgasini gecti. Soru 1 B sen bu kisinin yorumunu kiskirtici bulmuyormusun? Dürüst ol cevaplarken. Sonra gözlemci geldi yani binbir nikli vatandasimiz hani ömrünü sadece bana ders vermekle geciren vatandasimiz. Geldi Gizem ve bana ders vermeye kalkti. Soru 2 B cigim sen bu kisinin yorumunu kiskirtici bulmuyormusun? Dürüst ol,korkusuz ol.
30.10.2016 - 21:30
gizem demiş ki;Sevgili BERRAN, merakımdan soruyorum. güzide hanımefendiyi tanıdığını söyledin, daha önce hangi diziye yorum yazıyordu acaba? bir de açıklayabilir misin bana acaba, tümüyle yazdığım her cümleyle dalga geçmesinin nesini objektif buldun?
30.10.2016 - 21:01
Ayisigi demiş ki;GIZEM yorumuna bayildim-:)) B de senin benim anladigimizi anladi sandim bir sevindirik oldum ama o gözlem fakültesini bizim amerikali women saniyor. Oysa bir bilse selintosumuzun oyunlarini. Bir ara biliyor herseyin sen ben gibi farkinda diye bir düsünce geliyor. Ama sitede alamanca selam verme yalnizligi cekmemek icin görmemezlige geliyor-:)) Gelsin bakalim... AYSE hosgeldin ne iyi ettinde geldin,kadro tamamlanmak üzere. Yakinda eglence ariyan kisiligin de burda olur-:)) hadi öptüm seni mucukkkk
30.10.2016 - 19:47
gözcü demiş ki;Ayisigi hanim gizem hanimin yazisini okurkende gözlügünüzü montunuzun cebinde unuttunuz galiba. Gizem hanimin cümlesi / baksana içerde iki haftadır biri benim adımı höykürüp duruyor./ Burada adindan bahsediyor gizem hanim. Baska türlü algilamakta mümkün degil. Siz isinize geldigi gibi algilayin mühim degil mühim olan gözleri bozuk olmayanlarin ve bozuk olupta gözlük kullanalar nasil okuyor. Daha dizi zeni basladi ve herkesin vakti sizinki kadar cok olmadigi icin sizdebn bir iki gün sonra diziyi seyredenler sizden bir iki gün sonra giriyor diye bunu bol yorum ve hos sohbete vermeniz ilginc. Dilerim daha fazla kisi bu sayfaya katilirda degisik türde yorumlar okuruz. Yorumculari kara lahana ve maydanoza benzetmekte hic hos degil. Hürmetler.
30.10.2016 - 17:46
Berran demiş ki;Herkese selaaaaaaaammm:-)) Hi Mädels., ve selam Güzide hnm, Uzun zamandir sizi göremedim.Sizin objektif olarak gözlemlerinizi hep takip etmisimdir. Bu kezde öyle oldu.Esim "Selamül aleykum " yazmami tavsiye etti , ancak ben tamda Cumhurietimizin 93.yilini kutladigimiz su günlerde ve Atamizla ilgili hic duymadiklarimi duyup daha gururlandigim !!!! O nedenle o kelimeyi telaffuz etmeyi icim pek elvermedi.Tekrar hepimize kutlu olsun ve daha nice yillara..Sizi SIK SIK aramizda görme dilegiyle .Kendinize iyi bakin ve sevgiler:-)
30.10.2016 - 11:21
ayşe demiş ki;A siz sevmediğiniz yorumcuların yorumunu okurken gözlüğünüzü hep montunuzda unutuyorsunuz herhalde diyeceğim ama, gözlüksüz okuyan bir kişi, Berranın sadece Almanca selam verdiğinide göremez. Herhalde siz onun yazdıklarını hiç okumuyor , dediğiniz gibi yazılanları işinize geldiği gibi algılıyor ve yorumluyorsunuz. Bu ifadenizde zaten neden u şekilde hareket ettiğinizi kendiniz çok güzel açıkladınız. Bende öyle tahmin etmiştim aslına bakarsan. Antenleriyle algılayan canlılar kategorisinden olduğunuzu da bilmiyordum. İyiki belirttiniz şimdi sizi daha iyi anlar, bir insan yazılanları nasıl böyle yanlış anlar veya çarpıtır diye şaşırmam. Unutmadan belirteyim, bu sayfaya bu konuları ve başka sayfada olanları yine siz ve sözde İzmirli arkadaşınız buraya taşıdınız. Bunun sebebi malum sebeplerden bizim bu sayfaya gelmemizi istemeniz olmasın? Ben varım. Arkadaşlarıma da rica edeceğim. Bende iki dilde selam veren biriyim, gruba seslendiğim zaman ikinci dilimde selam veriyorum, herkese seslendiğimde Türkçe. Bunun ne mahsuru olabilir? Biz enternasyonalist insanlarız. Başka kültürlerden de birşeyler almayı zenginlik kabul ediyor hiç bir kültürü küçümsemiyor, örümcek kafalı olmak istemiyoruz. Sizin nasıl istediğiniz gibi olma hakkınız varsa bizimde buna hakkımız var. Diğer bir konuda , sitede, bir taraftan başka başka nicklerle yazıyorsunuz diye olay çıkarırken ve öbür taraftan bunu en çok uygulayan kişilerde sizlersiniz , Berran veya bizim gruptan başka birisi değil. Tam aksine bizim grubumuzdan iki kıymetli arkadaşım devamlı bu sayfalarda kimin yazdığı değil ne yazdığı önemli deyip duruyor. Berran arkadaşı devamlı aşağılamanızı da kınıyorum. Berran gördüğüm kadarıyla barışcı, olayları uzatmak istemeyen ve kendisine seslenen herkese efendice cevap veren bir yorumcu. Hata yaptığı zamanda hatasını gören ve özür dileyen bir insan. Kimseye sataştığını, aşağılıyarak ve alay ederek yaklaştığını ve insanlara maydanoz veya kara lahana dediğinide görmedim. İsterseniz bu konuları biraz daha düşünün ve sizde barışcı olmaya çalışın Berran gibi. Dizimize gelince, fazla dram yüklü olarak başladı . Sadece hikayesi anlatılan kızın hikayesi değil onun anne demeye başladığı Zeynepin hikayesi de aşırı dramatik. Kötüler çok iyiler yok denecek kadar az. Fazla siyah beyaz işlenmiş ilk bölüm. Bunu zamanla dengelemeyi başarırlar ve sadece ağlatma jokerini kullamazlarsa güzel bir dizi olabilir, çünki oyuncu kadrosu iyi ve konusu çok güncel , daha doğrusu hep güncel bir konu. Nürnbergten sevgi dolu selamlar!
30.10.2016 - 08:31
gizem demiş ki;AYIŞIĞI selam. yazılanları okuyorum ama cevap vermiyorum. tenezzül meselesi. :))) ay canım sen izmirli öğrenci diye kime açıklama yapıyorsun öyle :)) o biliyor zaten. kadın kaşınıyor yine. kavgayla besleniyor ne yapsın. köroğluyla kavgası kesmemiş baksana. SELİNTOŞUM değişik nicklerle saldırıp durma. ben seninle ilgilenmiyorum. ama bakıyorum sen sürekli sataşıyorsun değişik nicklerle. yakışmıyor bu yaşta sana. torun torba sahibi olacaksın bir de. varsayılan ayarlara dön. aslında AYIŞIĞI bu yöntem çok güzel. bak bir nickle hanımefendiyi oynuyor, diğer nicklerle çamura yatıyor. idolümsün selintoşum. senden daha çok öğreneceğim şey var.
30.10.2016 - 08:28
Ayisigi demiş ki;CANAN Onur un karisiyla oynadigi o filmi nette hic bulamadim,bir türlü düsmüyor vesselam-:)) Tuba ile bosanacaklari haberlerinden biraz biktim. Simdi ikisininde dizileri gündemde olacak,birinin ki tutmazsa allah korusun bosanma nedeni olacak. Tutarsa bu seferde vakitsizliklikten birbirlerine zaman ayiramiyacaklar,yine bosanma nedeni-:(( Güzin ablaniz konustu. Onur Tuba yi gercek anlamda aldatirsa valla salak oglu salak olur-:)) GIZEM fark ettin degil mi burada biraz bol yorum hos muhabbet oldu maydanozlar,kara lahanalar nasil kokuyu aldi hemen-:))
30.10.2016 - 00:30
Ayisigi demiş ki;B yok türkce yazdigini görmedim,okuma gözlügüm montumun cebinde kaldi,ben direk alamanca selamini gördüm-:)) Hos arkadaslarin henüz buraya tesrif etmediler. Her nekadar güzidenin yazdigi fazlasiya tanidik gelse bile-:)) Sana da öyle gelmedi mi? Tabii kanunlari sen koydugun icin senin gruba baska nikle yazmak serbest ama bana/bize yasak. Hele benim üslüba benzeyen bir yaziyla yazilmissa mesela paramparca da,hemen faturayi bana cikarmaya bayiliyorsun-:)) GÖZCÜ yorumcu icerde yorum bölümünde malum insan gizemin nikini höykürmedi ama defalarca Izmirli ögrencimiz diye vurguladi! Daha dikkatli oku istersen. Bana yazdiklarina gelince beni iyi tanirsin sen isime geleni alirim gelmeyeni almam. Istedigim gibi algilarim,yada benim antenler o sekilde algilar-:))
30.10.2016 - 00:23
gözcü demiş ki;Gizem hanım icerdede birinin iki haftadir adinizi höykürdügünü yazmissiniz. Icerdenin bütün yorumlarını okudum bir kere sizin adınızı höyküren görmedim. Acaba baska bir siteden mi bahsediyorsunuz? Öyleyse hangisi? Ona bakip höykürmenin nasil oldugunu görmek istiyorum. Güzide hanim paraodi yaziniz mükemmel, bana birini hatirlatti. Cok güldüm. Elinize saglik. O yaziya parodi gerekli yani. Böyle devam!!! Ayisigi hanim bu coluk cocuk isleriyle ugrasmiyorum diyorsunuz iyide bu son yorumunuzda berran hanima laf atmaniz daha asagida, a ile b, kimse onlara gönderme yapmaniz hangi kategoriye giriyor? Sikidim Sikidim oynama kategorisine mi kikir kikir gülmeye mi? Dizi iyi basladi, yolu acik olsun. Hürmetler!
29.10.2016 - 21:15
Canan demiş ki;Allah iyiligini versin Ayisigi arkadasim cok güldüm "Onur Salak" ´a :)))) :))) hala gülüyorum ...Son cevirdikleri filimde Tuba Büyüküstünü o basrolde olan rus kadin ile aldatmis diye okumustum bir yerlerde. Eger gercek ise "Salak" soyadi cok yakismis, cuk diye oturmus :) :) :) :) Tubaya yapilirmi bu... Bende Berran arkadas gibi herkesin 93. Cumhuriyet bayramini kutlarim! Atatürk´ün bize emanet ettigi bu ülkeyi korumak bizim görevimizdir!
29.10.2016 - 20:04
Berran demiş ki;Herkese selam "TÜRKCE " degilmi??? BU tür tahrik ve yanlis anlasilmalar ancak bunun klevyesinden cikar,Bari bugün sus yawwww,,,Ayrica diger Dizi sayfasinda herkesin ama herkesin Bayramini kutladim.Sanada tavsiye ederim onu bunu tahrik edecegine!!!PESSSSS....:-/
29.10.2016 - 16:00
Ayisigi demiş ki;Bu yine hi medels lere ve noktalara basladi -:) Alamanyalar da kala kala tūrkce MERHABA demeyi unuttuk...
29.10.2016 - 00:52
sevin demiş ki;diziiyi ancak seyredebildim ilk önce yorumlara baktim zevkine güvendigim yorumculari görünce seyredeyim dedim:))ama ben cocuk oyuncularin bu Kadar cok ön planda tutulmasina karsiyim aslinda dizi güzel seyredermiyim bilemedim.Zeynep cöpte bulduktan sonra kaybolsaydi Melekle hic bu Kadar aksiyon olmazdi annesi onu ölüme biraktigi icin zaten yok olunca aramiyacakti cöplerle birlikte atildi diye ...Bu Vahide Percinin kizida annesi olmassa rol alamiyacak dizilerde aslinda degisik bi havasi var kizin. Zeynep in annesi mutlaka kizini korumak icn hapise girmistir eger tabii Zeynep annesi ise?evet 1.bölümü Cabuk Cabuk izedim hizli hizli baktigim icin aglama sahnelerini atladim ikinci bölümü merak ettim dogrusu AYISIGI Onur Salak a cok güldüm:))) iyi haftalar herkese
29.10.2016 - 00:43
güzide demiş ki;Bende merak ettiğim için değil, yapılan yorumlardan dolayı diziye izlemeye karar verdim. Bilhassa küçük kızın dramının hüzünlü olması (hüzünsüz dramda olur mu demeyin varmış herhalde!) bana bu kararımın ne kadar doğru olduğunu gösterdi. Annenin kızı yerine sevgilisini seçmesi yürekler acısıydı,yüreğim burkuk burkuk oldu. Annenin duyarsızlığı , sevgisizliği , özensizliği, düzensizliği , ilgisizliği, bilgisizliği, sorumsuzluğu vs. vs. ve meleğin kendini bunlardan korumak için kanat çırpışları (bunu ne şekilde yaptı diye sormayın anlatamam !) gerçekten beni aldı engin bir acı ve hüzün deryasına götürdü. Evlatlık olarak büyümenin engin mutsuzluğunda boğularak yetişen zeynep , mutsuzluktan inleyerek kanat çırpan meleği görünce kalbinin kapılarını ardına kadar açtı ve meleğe yeniden sevildiğini buram buram gösterdi. Yeniden sevildiğini kalbinin taa en dip köşelerine kadar hisseden melek anne anne diye rek yüreklerimizi dağladı. Bu dramatik sahnede çok hüzünlüydü alışılanın tersine. Gaddar annenin daha gaddar sevgilisi cengizin zavallı meleğe karşı acımasız bir davraniş sergilemesi aynı gerçek hayatta olduğu gibiydi. Gaddar annelerin sevgilileride gerçek hayatta gaddardır ve bu konu burada en gerçekçi şekilde işlenmişti. Böylesine hayatlar olduğunu bu güne kadar ne duymuş ve ne de görmüştüm. Bende herkes gibi kendi dünyamda yaşıyordum ( her insan doğal olarak kendi dünyasında yaşar başksaının değil, sen ne demek istiyorsun diye sormayın buna ben cevap veremem!) bütün bu kötü yaşamlardan bi haber ve masum!!!!bu nedenle böyle hayatların varlığı gerçeğinin ufkuna ekmek beni sanki deprem yemiş gibi sarstı, kahretti ve bütün silkelenmelerime rağmen kendime gelemedim. Böyle hikayeler beni hep üzüp etkilediği için bu hikayede beni iliklerime kadar üzdü ve sarstı. Yukarıda böyle hayatların varlığını görmek beni sarstı demiştim, şimdi de böyle hayatlar beni hep üzüp, sarsar diyorum bu biraz birbirine ters düşmüyor mu demeyin. Bu dram o kadar hüzünlüydü ki ben bende değilim. Ve dizi bitinceye kadar, dizide olanları syrederken, acıklı yorumları okurken verem olmamak için diziyi seyretmeyi bırakıyorum. Seyredenlere ve okuyanlar allah sabır ihsan eylesin.
29.10.2016 - 00:15
Sanem demiş ki;Ayisigi sana Merhaba gonderdim, ama goremiyorum:)) admin nerde benim yorumum? Yine MERHABA! Berguzar ve Halitin oynadigi diziyi henuz izlemedim, ama onlari cok seviyorum harika oyuncular oynuyor bu dizide. Onlari izlemek icin diziyi izlicem.
28.10.2016 - 23:49
Berran demiş ki;Herkese selam,,,Hi Mädels, Ben burada adeta haykirmistim" o kisi ben degilim diye"Kimse tinmadi :-()Sorry:-((( sadece candostlarim inanmamisti Ayrica Kördügümde bizim FEYZA ve diger kadinlar icin negativ yorumlarimiza yoorum yapan sen degilmiydinAYISIGI???Paramparcada da ayni sekilde yazilinca otomatikman oldu!!!! NOKTA
28.10.2016 - 22:44
Ayisigi demiş ki;Pardon Onur Saylak i Onur Salak yapmisim iyi mi-:)) Anne ikinci fragmanda Melek yüregimizi dagliyor-:((
28.10.2016 - 21:59
Ayisigi demiş ki;GIZEM ismi b ve a olanda ben saniyor, kikir kikir gūlūyorum bu durumlara-:) Ben artik böyle coluk cocuk isleriyle ugrasmamaya karar verdim. Valla dizi furyasi var,dūn de vatanim sensin basladi. Gūzeldi ama çok uzun ve sürükleyici degil. Birde kardes olarak būyūyen birinin kardes bildigine sulanmasindan rahatsiz oldum. Onur Salak harikaydi. Bergüzar ve Halit in gercek öpūsmesi muhtesemdi.
28.10.2016 - 13:43
gizem demiş ki;Selam AYIŞIĞI. boşver sen merhabanı almayanları. baksana içerde iki haftadır biri benim adımı höykürüp duruyor. kadın derdimden çatlayacak. halbuki hiç alakam yok. ama inadına cevap vermiyorum ben değilim diye. :)) vahidenin modernliğine gelince, ben resimleri gördüm. orada vahide perçim gayet modern bir haldeydi. o yüzden öyle dedim. umarım reklam afişi değildir. ha bu arada içerdeyi seyredemedim. ilerlemiş bölümler. aslında kıvançın dizisini bekliyordum ama bu dizi de güzel.
28.10.2016 - 12:48
Nida demiş ki;Ayisigi ben laf sokmak istemedim yanlis aksettirdiysem ozur dilerim. eski dizilerde de ara ara goruyordum yorumlarini icerdeki yorumundan sonra burayi gorunce oyle dedim aslinda iyi anlamda dedim niye yanlis anladinki. analizin iyi demek istedim.
27.10.2016 - 21:12
Ayisigi demiş ki;GIZEM merhaba. Tabii benimle bu sitede merhabalasan beni ignore etmeyenlerede MERHABA. Gizem valla Vahide nin hapishaneden cikarken giydigi kiyafetle bir önceki reytingden dolayi kaldirilan dizisinde ki halinden pek bir fark görmedim ben. Umarim senin dedigin gibi olur modern bir hanim. Hem onun hikayesini bilmiyoruz daha.
27.10.2016 - 15:57
gizem demiş ki;diziyi yapılan yorumlardan dolayı izlemeye karar verdim. küçük bir kızın yaşadığı dram oldukça hüzünlüydü. annenin sevgilisi ile kızı arasında yaptığı seçim yüreğimi burktu. şulenin duyarsızlığı, özensizliği, sevgisizliği, ilgisizliği ve o küçük meleğin kendini korumak için çırpınışları gerçekten etkileyiciydi. evlatlık olarak büyüyen zeynep in meleğe yüreğini açışı, meleğin yeniden sevilmenin ne kadar güzel bir şey olduğunu anlayarak zeynep e anne deyişi de çok dramatikti. hele hele evdeki annenin sevgilisi olarak yaşayan cengiz in küçük kıza acımasız yaklaşımının işlenmesi de oldukça gerçekçiydi. böylesine hayatların varlığı da kendi dünyalarında yaşayanları sarstı tabi. sarsılanlardan biri olarak böyle hikayelerin beni hep üzdüğünü, etkilediği söylemek isterim. AYIŞIĞI, resimlerden anladığım kadarıyla vahide perçini modern bir kadın olarak izleyeceğiz galiba. senin aksine onun oyunculuğunu çok beğeniyorum. küçük melek de çok iyi bir performans sergiledi. cansu dere de iyiydi.
27.10.2016 - 14:07
Ayisigi demiş ki;SANEM bende Vahide hanimi pek sevmem. Ama Melek i sevmemek imkansiz,yüregi ne kadar sevgiyle dolu. Bir hayel dünyasi var orada annesi ona yemeklerde pisiriyor,pogacalarda yapiyor. Zeynep Melek i dogurmadigi halde ona annelik yapicak,sicak bir yuva vermeye calisacak. Sule ye ben anne diyemiyorum kediler bile yavrularina bu kadindan daha cok sahip cikarlar. Ama Melek in gözünde Sule yine de anne. Sahilde Melek Zeynep e anne deyip sarilirken de etkilendim,kiz sanki keske gercek annemde bana böyle sarilsa gibi hüzünlü bir bakisla bakti. Zeynep cocuklari sevmiyorum dedi ama Melek e kayitsiz kalamadi. Kendi annesi tarafindan terk edilmek,evlatlik olarak büyümek herhalde Zeynep te yaralar acmistir,ondan insanlara karsi bayagi mesefeli. Melek ve Zeynep birbirlerine iyi gelecekler. Ilk yorumumda yazmayi unuttumdu okulda duyarli bir ögretmen vardi,müdür ört bas etmeye calistikca kadin dogru bildiginden sasmadi. Öyle ögretmenlerin cogalmasi dilegiyle. Suleyi de ileride daha cok tanitirlar herhalde. Kizina Melek ismini koymus,ilk kucagina aldiginda sevgiyle sarilmistir herhalde. Batakliktan ciksa,o pislik adama bagimli olmaktan kurtulsa Melek e iyi bir anne olamaz mi? Melek daha bebekken caresiz kaldiginda keske kizini bir yuvaya,yada birilerine evlatlik olarak verseydi. Umarim bu diziyle beraber Türkiye de evlatlik alanlar cogalir,koruyucu anneler cogalir. Melek gibi Türkiye de siddet maduru olan cocuklari görmeye baslar,fark etmeye baslar insanlar...Sule ye kizina yemek vermedigi,bakmadigi,beslenme cantasi hazirlayamadiginicin,piknik torbasi yollamadigi icin kizmiyorum. Kizdigim kizinin SIDDET görmesine göz yummasi. Ay Sanem yine cenem düstü-:))
27.10.2016 - 01:39
Ayisigi demiş ki;NIDA sen beni baska bir nikle karistirdin herbalde. Her yerde mi yaziyorum???? Bir icerde dizisine yaziyorum devamli birde buraya yazdim bu yeni sezonda. Pardon birde paramparca nin yenii,ilk sezon bölümünde. Sol tarfta bir 40 dizi var herhalde,her yerde nasil yaziyor oluyorum-:)) Ille bana bir laf sokusturacaksiniz degil mi? Anca öyle rahatliyorsunuz....
26.10.2016 - 23:49
Özlem demiş ki;Cok güzel bir bölüm olmus. Senaryoyu da cok sevdim. Yeni ve degisik. Melege bayildim. Cok tatli ve basarili. Hepsi birbirinden basarili oyuncularim. Umarim böyle devam eder ve bol ratingli olur..
26.10.2016 - 23:09
Nida demiş ki;Dizi guzel oyuncular harika. umarim uzun soluklu ve guzel gelismelerinan bi dizi olur
26.10.2016 - 23:01
Nida demiş ki;AYISIGI.. her yerde uzun uzun yorum yaziyosun senin yorumunu okuyunca diziyi izlemeye gerek duymuyorum senden de iyi senarist olurmus.. :) ... Vaktin varsa Sila dizisini bastan sona izlemeni tavsiye ederim Cansu dere orada iyi bi oyunculuk sergiledi..
26.10.2016 - 22:59
Sanem demiş ki;Ayisigi, bende aynen senin gibi merak ettim izledim. Instagram da yorumcularin yorumlarini okudum, hepsi sevmisti. Dedim ki git bak belki seversin. Sevdim, yana yana izledim ama. Beni cok etkilendi. Melek gazeteyi Zeynepe verdigin de ben kendimi tutamadim. Ne yalan soyleyim ben Vahideyi hic sevmiyorum, sevemedim. Iyi oyuncu diyorlar ama benim icin hic de iyi degil. Zaten Vahide bu dizide diye izlemek istemiyordum, ama bu dizide Melek ve Zeynep yeter izlemek icin. Hic bir dizide kendini sevdiremedi bana, hic umudum yok ama yine de belki sevdirir kendini bu dizide;))
26.10.2016 - 22:53
Canan demiş ki;Melek adinda olan bu kücük kiz "kocamin ailesi" dizisinde de cok begeni toplamisti...oyunculugu bu yasta süper ötesi büyük yetenek... Bu dizidede bazi sahnelerde de cok duygulandirdi beni...Aslinda böyle dramli dizileri sevmem ama Cansu Dereyi seviyorum, bakalim belki izlemeye devam ederim...dizinin senaryosu baska ülkeye ait olsada, ülkemizde de cok siddet gören cocuklar var...malesef
26.10.2016 - 21:47
Ayisigi demiş ki;Bazi dizileri merak ederim ve ilk bölümüne bakarim bu diziyede o sekilde yaklastim. Galiba bir japon dizisinden uyarlama. O kadar cok dizi yapiliyor ki Türkiye de artik özgün senaryolu diziler pek kalmadi. Neyse karsima ilk defa seyrettigim Melek e hayat veren bir oyuncu cikti. Yine siddet,cocuk istismari konulari. Ama Melek Türkiye de bolca olan zavalli cocuklardan biriydi. Dizide begendigim alt yazi olarak gecen kamu spot yazisiydi 183 telefon hatti,siddet gören kadin,yasli,cocuklar ve engellileri bildirme hatti. Melek rezil annesine annecigim annecigim diye hitap etmesine sasirdim. Kadin kizina gercekten hicbir sey vermiyordu,sevgiden tutun hicbir dogal ihtiyacini karsilamiyordu cocugun. Cengiz ilk basta Melek i siyah posete koydugunda Sule eve geldiginde kizina birsey olacak diye cok korkmustu ve kizinin yasadigini görünce yüzünde hafif bir rahatlama sevgi kirintisi sezdim. Ama daha sonralari kizini tekrardan siyah cöp posetine koyan Cengize ses cikarmamasi kizini resmen ölüme terk etmesi kizina karsi bir gram bile sevgisinin olmayisinin isaretidir. Dizide siddet var ama Cengiz kemerle Melek i döverken göstermemelerine sevindim. O sahnede acaba cinsel istismar yapti mi sorusu aklima geldi. Hos Melek o evde kalmaya devam etseydi olacagi kesin odur. Beraber yasadigi kadini erkeklere pazarlayan adam kücük kizida en kisa zamanda pazarlardi. Bu arada Sule yi Gonca cok iyi canlandiriyor. Beni en cok etkileyen sahne Melek in gazetede den kesip biriktirdigi haberdi. Camii avlusunda bulunan bebegin aile saadeti. Melek in de camii avlusunda saatlerce birisinin kendisini almasini beklemesi. Annesi dostu memnun olsun diye kizinin oyuncaklarini cöpe atmasi Melek in omuzlarini kaldirip tamam ben büyüdüm artik bakisida insani etkiliyecek cinstendi. Ahh Melek kendi karnini doyuramiyorsun tavsanini nasil doyuracaksin? Bu arada senariste tesekkürler tavsani kanlar icinde bize göstermedigi icin. Bos bir kafes zaten herseyi acikliyordu... Cansu Dere yi daha önce bir dizi filmde izlememistim. Cok soguk birini canlandiriyor ama Melek in onun bu soguk kalbini isitacagini saniyorum. Son dakikada gördügümüz Vahide Percin i modern,makyasli,sehirli bir kadin rolünde göremeyicegime yaniyorum-:)) Birbirine benzer kiyafetlerle,dertli mi dertli kadin,anne ve dizini döven bol bol aci ceken tiplemerde oynadi... Dizi ekibinin yollari acik olsun,iyi bir baslangic yapti.
26.10.2016 - 20:02
buse demiş ki;konusu ve oyunculuklar mükemmel helede minik kizin.böyle anneler olmaz olsun
26.10.2016 - 19:09
fadime demiş ki;super super deyim gözlasimla izledim super melek ismin kadar guzel rol dedin canim insallah devam gelir dizinin
26.10.2016 - 17:52
Kyamile demiş ki;Dizi mükemmel...
26.10.2016 - 16:21
Sanem demiş ki;Ay ben cok agladim. Ne tatli dogal bir kiz bu, cok sevdim kucuk oyuncuyu. Cansu de guzel oynadi. Ama kucuk kiza verilen rol psikolojisi icin bu yasta cok agir. Zeynepin Meleki copten alip evine goturdugu sahne var ya geberdim aglamaktan. Umarim dram dozunu fazla kacirmazlar cunku benim yuregim kaldiramaz. Basarilar
26.10.2016 - 09:33
Adem demiş ki;Ailece oturduk guzel guzel izledik. Guzel Hemde Cok guzel bir dizi. Emegi gecen herkeze tesekkurler...
26.10.2016 - 05:45
masal demiş ki;Memleketimin her köşesi birbirinden güzel ve özel çok özlemişim Diziye başarılar ..
26.10.2016 - 00:49
1
2
3
4
Yorum Yap