Anne 5.Bölüm izle

Şule'nin aradığı telefonu Turna'nın açması evdeki tüm dengelerin değişmesine neden olur. Bu konuşmayı duyan Cahide ile Zeynep'in arası iyiden iyiye bozulur.

Özet: Şule'nin aradığı telefonu Turna'nın açması evdeki tüm dengelerin değişmesine neden olur. Bu konuşmayı duyan Cahide ile Zeynep'in arası iyiden iyiye bozulur. Zeynep, Turna için herşeyi göze almıştır gerekirse kendi ailesinden bile vazgeçecektir. Kızının sesini duyarak yaşadığını öğrenen Şule şok olur. Ne yapacağını bilemez bir haldedir. Melek'i görmeyi çok ister fakat öfkesini dizginleyemediğinden dolayı gözlerini karakolda açar. Turna, Zeynep ve ailesi arasında problem olarak kendini görür ve bu yüzden kendi çapından bir çözüm üretir. Zeynep'e bir mektup yazarak evden kaçar. Zeynep bu duruma kendisinin neden olduğunu zannederek hemen Turna'yı aramak için yollara düşer. Gönül ise bu çabasında Zeynep'in yanındadır.
Etiketler: Anne 5.Bölüm izle, Anne 5.Bölüm tek parça izle, Anne 5.Bölüm hd izle, Anne 22 kasım, Anne son bölüm izle
En Popüler Yorumlar (2)
Ayisigi demiş ki;Merhaba GIZEM ve NIKITA,gecen bölüm yerinde selam veremedim. Ali nin esas kizimiza asik olacagi belli ondan kurtulus yok,bende bari hemen affedip bagrima basayim dedim-:)) Sule eve geldiginde sevgilisinin kizina ruj sürdügünü gördüdügünde tepki vermesi ve akibetinde kizinin cöp torbasina atilmasina göz yummasi bende iki acabaya neden oluyor. Ya kizini kiskandi yada kizinin sevgilisinden onca iskenceye maruz kaldigini biliyordu birde cinsel taciz olmasin diyemi cöp torbasina koydurttu? Nikita Zeynep in soguklugunun Cansu Dereden kaynaklandigina bende karar verdim. Gizem haklisin Ali yi Melekle Duru tanistirdi,benim teori yatti ama sevgili olabilme ihtimalleri var Zeyneple. Gerci Zeynep cok soguk biri onu romantik takilirken hayel edemiyorum-:)) Cep telefonlari hayatimiza cikmamak üzeri girdi diyorum ki Zeynep keske Melek cöp torbasindayken bir resmini cekseydi ileride delil belge olarak kullanabilirdi. Tabii bu bir dizi gercek hayatta eziyet gören cinsel tacize ugrayan her cocugu kacirsak olmaz. Önemli olan duyarsiz olmamak,ilk bölümde ki gibi o duyarli bayan ögretmenlerin cogalmasi dilegiyle... Yeni bölümde Cahide Turna nin Zeynep in kizi olmadigini ögreniyor,buna sevindim nereye kadar sakliyacakti ki? Benim Zeynep in kendi gözünü morartip kizi okula yazdirmasini da kafam almiyor. Böyle belgesiz olmamasi gerekirdi,keske sahte kimlik cikartip gizli yazdirilmasi daha mantikli olurdu gibime geliyor. Birde bu yabanci dizilerden uyarlayan senaristler merak ediyorum birebir mi uyarliyorlar? Mesela Zeynep in yillardir kendisini yük olarak görmesi,kendisini o eve ait olmamasina inanmasi hic mantiki olmamis. Cahide onu öz kizlarindan hicbir zaman ayri tutmamis,öyle bir sevmis ki Gamze bile kiskanmis bu sevgiyi. Bu konuda bir oturmamislik var.. Yeni bölüm icin keyifli izlemeler.
22.11.2016 - 01:22
Ayisigi demiş ki;Cocuk akli iste Melek Zeynep in telefonunu acmamaliydi,madem Suleden köse bucak kaciyorlardi. Cahide annenin tepkisini anliyorum sonucta kizinin yaptigi bir suc. Gamze ve Duru Zeynep in evlatlik oldugunu bilmedikleri halde neden salonun ortasinda Cahide bu konuyu ulu orta konustu? Sule sadece erkeklere meze mi olmus,vücüdunu satmamis mi acaba? Birden bire namuslu kadin olduda. Gazeteci Alinin Gönül ün Zeynep in annesi oldugunu bir cirpida cözecegini tahmin etmistim,akilli adam vesselam-:) Polisler otogarda Melek ve Zeynep in bulusmasindan etkilenmis olacaklar ki hic kimlik sormadilar. Zeynep e bayagi kizdim ne demek ben sizin ablaniz degilim,annenizin kizi degilim demek? Madem yillarca saklanmis bu olay böyle PAT diye söylenir mi? Beraber yillarca abla kardes büyümüsler,her bölüm bu soruyu kendime soruyorum Zeynep neden kendini o aileye ait hissedememis? Yine bir dizi TESADÜFÜ Sule tamda Ali nin masasinda Yildiz otel yazisini buldu ay ne tesadüf. Tabii ki her derde deva sakar teyzemiz bizimkileri kurtarir diye tahmin ediyorum.
22.11.2016 - 22:40
Diğer Yorumlar (18)
LaLem demiş ki;Ayşe kardeş, kusura kalma beni yine selin yaptılar, senide unutmasınlar diye bunu yaptım. sevgiler
29.11.2016 - 08:40
ayşegül demiş ki;güldürdün beni dilruba valla alemsin :))
28.11.2016 - 23:01
dilruba demiş ki;Sultanım, sen bir diziyi nasıl seyrediyorsun da kimsenin farkına varmadıklarını duyuyor veya görüyorsun diye soruyorum hep kendime, buradaki reaya hep sen yazdıktan sonra öğreniyor. mesela dünyanın döndüğünü ilk sen söyledin. mesela şuleyi ilk sen bildin. mesela takvimi sen bulmasaydın günümü nasıl bilirdim. pusulayı bulmasaydın yolumu kaybederdim. kesin tekerleği de sen icat etmişsindir. bak sen de seyrediyorsun diziyi biz de. ama annesi olmak için kaçırdım diye kurduğu en!! önemli cümleyi ne ben fark ettim ne de bu eksik etekler farketti. iyi ki varsın da biz zavallı kulların sayende bir şeyler öğreniyoruz. bilmediğimizi bildiren, görmediğimizi gördüren haşmetmeabım, şükran şükran sana.
28.11.2016 - 17:05
LaLem demiş ki;Selin cim, sen bir diziyi nasıl seyrediyorsun da kimsenin farkına varmadıklarını duyuyor veya görüyorsun diye soruyorum hep kendime, senin her yorumunu okuduktan sonra. Mesela bu „adalet duygusundan v.s değil onun annes i olmak istediğim için“ sözünün farkına bile varmadım. Başkası da varmamışki b tık yok. Bence bu önemli bir ayrıntı ve işin rengini biraz değiştiriyor. Sana turna öz annesinden koparılmamalıdır konusunda hak vermeden önce, bana bunun nasıl yapılacağını anlatabilir misin? Tabii bunu bir başkası da yapabilir. Ayşe kardeşim yorum sırası sende, haydin meydana! Berran dost un mazereti var! Gute Nacht meıne lieben!
28.11.2016 - 00:28
SELİN demiş ki;Herkese selam, Selam Kızlar! DİZİ YORUMU: Bu bölümde olanlarla ilgili olarak söyliyeceklerimin çoğu benden önce yazan yorumcular vebilhassa LaLe’cim tarafından (yorumun yine on numara çok yıldız) söylenmiş durumda. Bilhssa bu dizide olanlar konusunda yorumcular arasında gelişen fikir alışverişini ilgiyle takip ediyorum. Ellerine sağlık. Bana gelince: hiçbir diziyi seyrederken bu kadar kalbimin sesi ve aklımın söyledikleri arasında bocalamadım. İnsanı resmen iki parçaya ayırıyor burada yaşananlar. Aklım: bana bu durum böyle devam edemez, Zeynep Melek’i resmi mercilere teslim edip herşeyi anlatması ve ondan sonra pedagog ve psikologların yardımı bir yandan Cahide annesi ve Gazeteci Ali’nin yardımı diğer yandan Melek için en iyisi nasıl olacaksa onun yapılması için savaşması gerekir diyor, kalbimse Zeynep’le Melek arasında oluşan o derin sevgi ve güvene bakarak ; Melek ona bu kadar alışmışken ve sevmişken onu bırakmasın ve kaçabildiği kadar kaçsınlar diyordu. Bu bölümde olanlardan sonda kafam biraz daha karıştı. Zeynep’in annesine söylediği „ne adalet hissi duyduğum ve ne de kendi geçmişim dolayısıyla onu kaçırmadım, ben sadece onun annesi olmak istedim sözleri „ kafamı karıştıran ilk etken oldu. Bunun temelinde tamamen kendine ait birşeye sahip olma isteği yatıyor diye düşünüyorum. Tabii bunun da kendi geçmişiyle ve terkedilmişliğiyle ilgisi var. Bunun da hoşuma gittiğini söyliyemem. Çünki ben „ hiç kimse kendi yaralarını sarmak veya bir şeye sahip olmak için çocuk sahibi olmamalıdır“ prensibini benimsiyenlerdenim; yani insan çocuğu çocuk için yapmalı veya yanına almalı, kendi için değil“. Kafamı karıştıran ikinci etken ise: melek’in annesinin sesini telefonda duyunca derhal kapatmayıp, büyük bir duygusallıkla ona „anne“ demesi oldu. O zaman gözümün önüne Zeynep’in durumu geldi. Zeynep annesi tarafından terkedilmişliğin acısını Cahide gibi sevgi dolu bir annenin bakım ve ihtimamına, iki kardeşin sevgisine ve bir yuvanın sıcaklığına rağmen, onunla yüzleşmediği için öz annesinin onu terketmesini hazmedememiş, kırgın bir insan. Melek içinde bu öyle olabilir eğer işin başından doğru hareket edilmezse. Çünki Melek’te annesi tarafından terkedilmiş bir çocuk. Hemde en korkunç bir şekilde: ölüme terkedilmiş bir çocuk. Buna rağmen annesinin sesini duyunca sarsılan bir çocuk. Bu sahne bende Melek’in annesinin sesini duyunca korktuğu için sarsıldığı hissini vermedi. Demek ki annesini hala seviyor. Bu nedenle annesine geri verilmese bile onun hayatından koparılmaması gerekiyor. Sevgili SEVİN’inde biraz bu yönde düşündüğünü anlıyorum yazdıklarından. Kafamı karıştıran üçüncü etken ise Zeynep’in Melek’e sunduğu gelecek alternatifinin kaçıp saklanmak bu da eşittir: devamlı korku ve heyecan içinde yaşamak olması. Böyle bir hayatın Melek gibi travmatik bir geçmişi olan bir çocuk için doğru olduğunu söyliyemem. Bu düşüncelerime şimdilik burada nokta koymak zorundayım. Belki benim gibi düşünen bir başka yorumcu daha vardır. Düşüncelerini yazarsa sevinirim. Herkese iyi geceler ve güzel bir hafta.
27.11.2016 - 22:16
LaLem demiş ki;Herkese merhaba. Salve puellae. DİZİ YORUMUM: Selin cimin başlattığı „şule yi anlama ve onun yaşamış olduklarını sorgulama“ dalgasının , onu daha önce ezik ,rezil anne diye yerden yere vuranları bile etkisi altına aldığını görüyorum. Selin cim ben bu konuda senden hala sorularımın cevaplarını alamadım. Tekrar soruyorum: maznun u aynı anda mazlum olarak görmeye başlarsak, ki bu eğilimi senin mesleğinden olanlarda görüyor gibi oluyorum ara sıra, mazluma haksızlık yapmaz mıyız? Ben de sayfamızdaki modaya uyup şule nin kızına karşı olan tutumunu hoş gösterebilecek tahminlere girip dizi yorumumun yarısını tahminlerle doldurmak istemiyorum. Nasılsa hepsinin hikayesini zamanla öğreneceğiz. Şule nin hikayesini öğrendikten sonra onu anlayıp anlamıyacağıma karar vereceğim. Şu ana kadar şule de gördüğüm, kızının dostu tarafından işkenceye maruz kalmasını duygusuzca takip edip, dahası onu kendi elleriyle ölüme terkedip gidebilecek kadar acımasız bir anne ve kızının neden öldüğüne değil , neden başka bir kadını kendinden çok sevdiğine takacak kadar egoist biri ve cengiz gibi, onu meze olarak (konsomatrislere meze denildiğini de ilk defa duyuyorum. Bu sayfa sayesinde argo sözlüğünün tamamını öğreneceğim bu gidişle, sağol anam!!), kullanıp pazarlayıp sömüren; üstüne üst döven ve küçücük kızına işkence eden bir adama tapacak kadar bağlı olan zayıf karakterli bir kadın. Şimdiye kadar ne yaptıklarını hoş gösterecek bir hareketini gördük ne de onun böyle olmasına sebep olan etkenleri. Onun için şu anda benden kimse şule hakkında iyi bir duygu ve onu anlamaya çalışma çabası beklemesin. Türklerin ve yakın doğu halklarının biraz mazoşist mizaçlı olduğu malumda , japonlar ında öyle olduğunu bilmiyordum. Bir japon dizisinden uyarlama olan bu diziden sonra onlarında mazoşist olduğu kesinleşti gözümde. Orta asya da yaşarken komşuymuşuz o zaman bulaştırdık bu hastalığımızı onlara zaar! Öyle olmasa zeynep-cahide arasında „çocukluktan reddetme“ draması yaşanmazdı. Neymiş efem, cahide hanım ın çok seviyorum dediği evlatlık kızının (yeri gelmişken belirtmem gerek: cahide, masallarda cadı olarak gösterilen üvey anne değil. Bir çocuğu, ona anne olmak için onu evlatlık olarak, isteyerek alan bir kadın. Üvey anne ise bir çocuğun babası tarafından eş olarak eve getirilen ve adamın çocuklarına, onları istese de istemese de annelik yapmak zorunda olan bir kadın), şiddet gören ve annesi tarafından bir plastik torbanın içinde ölüme terkedilmiş bir çocuğa biraz sevgi ve sıcaklık verebilmek ve onu işkenceden kurtarmak için onu kaçırmış olması. Sanırsın ki kızı seri katil, ki seri katillerin annelerini bile suçlamıyor insanlar. Benim kızım böyle bir şey yapsa, kanun karşısında suçlu olsa bile, onunla gurur duyardım. Cahide nin burada yapacağı, zeynep e artık yanlarında kalamıyacaklarını anlatmak ve ona kendine bir ev kurması için para yardımı yapmak. Zeynep kabul etmezse borç olarak vermek veya onun kredi almasını falan sağlamaktı. Ne o öyle aileden atmak, ebediyyen birbiriyle görüşmeme kararları. Ayrıca bildiğim kadarıyla bir çocuğu evlatlıktan reddetmek mümkün değil kanunen. Dedim ya olayları gereksiz yere dramatize edip hüngür hüngür ağlayıp üzüm üzüm acı çekmek olayı bizim kültürümüzün olmazsa olmazı. Zeynep e gelince sersem tavuk gibi ortalarda hiçbirşey yapmadan dolaşmaktan başka yaptığı bir şey yok. Şule nin onun telefonunu bulduğunu anlar anlamaz hat değiştirmek bile aklına kırk gün sonra geldi. Hiç olmazsa bunu melek e söyleyip telefona çıkmasın diye tenbihetseveyatelefonunu devamlı yanında taşısaydı. Bu arada olan oldu, ortalıklarda bıraktığı telefon sayesinde şule melek in ölmediğini öğrendi. Bakın artık bundan sonraki çümbüşe. Haa!, unutmadan melek çocuk aklıyla hareket ettiği için telefona çıkmadı, büyük aklıyla hareket ettiği için bu hatayı yaptı. Ona telefona çıkmasını söyleyen duru nun sevgilisiydi. İyiki zeynep in çevresinde gönül annesi gibi çözüm üreten birisi var. Yoksa hali dahada kötü olkacaktı. Ama melek i sevmesi konusundaki hünerine on numara binlerce yıldız vermek lazım. Hele, hele selin cimin o güzel ifadesiyle „birbirlerinin içine akan“ sahnelerde bu ikiliyi seyretmek bir zevk. Ali gözüme tekrar yakışıklı gelmeye başladı. Bakalım bu ikilinin aşkı neye benzeyecek. Favori kahramanım yine melek le duru ydu bu bölümde de. Ben yorumumun sonuna geldim. Sahneyi diğer kızlara bırakıyorum. Haydi hurra gelip yormunuzu yapın! Kızlar sizi yorumunuzu yazdıktan kerri öpeceğim.
26.11.2016 - 23:28
Kapadokya demiş ki;Pavyonda calan sarkiyi bende bulamiyorum bilen varmi?
26.11.2016 - 10:59
sevin demiş ki;Selam AYISIGI Ben sartlar derken ekonomik sartlari degilde sosyal sartlar demek istemistim yani Sule daha iyi Sevgi dolu bir ailede yetismis olsaydi yada Zeynep onun neden Melekten nefret ettigini anlamaya calissa onlari o adamdan kurtarsa,yeni bir is bulsa falan.Sonucta ekonomik durumu kötü olupta iyi cocukta yetistirebiliyor aileler.Benim aklima birseyde geldi belki Sule kizini öldürmek isterken onun gelecegide benim gibi olmasin diye düsünerek yapti nefret ettiginden degil yani tabii oldukce sagliksiz bir düsünce ama Sulenin zaten tedaviye ihtiyaci var ben madde bagimlisi oldugunu düsünmüyorum .Neyse Sulenin ve diger annelerin hepsinin hayat hikayesi bize verilir bizde anlariz o zaman.Ben Fragmani seyretmedim herhalde Otelden söylemislerdir Sakar Teyzenin yerini yoksa Sule nerden bulacak Sulede ataga gecti Gazeteci Aliden bile hizli cikti 
25.11.2016 - 15:42
Timur çakar demiş ki;Pavyonda çalan parçanın adını bilen var mı
25.11.2016 - 15:00
Ayisigi demiş ki;GIZEM ve SEVIN yeni fragmanda Sule sakar teyzenin dükkanini basiyor nerde benim kizimmm diye bir yaygara. Kadini sarsmak istiyorum madem analik duygularin kabardi git dostundan bir cocuk yap,Melek i rahat birak o cok mutlu.Ama cocuk yapma fikri pek iyi degil galiba,bu histerik kadinla hicbir cocuk huzurla büyüyemez... Sevin ben olsam tabii ki kizimi kaderiyle basbasa birakmazdim. Kanun yoluyla care düsünürdüm. Ama Sule ye ekonomik destek yapip kizina daha rahat bakabilsin fikrine sicak bakmiyorum,mazallah kadinin dostu herseyi silip süpürür. GIZEM bende bu kadar cabuk beklemiyordum Sule nin onlari bulmasini. Diger konu icin yazdiklarin CUK oturmus-:))
25.11.2016 - 11:27
gizem demiş ki;Şulenin bu kadar çabuk melek e ulaşması biraz garip oldu. tesadüfler bir araya geldi. istanbul gibi bir yerde turnanın sorunsuz bir şekilde otogara da gidişi biraz garipti. turna çok hassas bir çocuk. olayları algılıyabiliyor bu da küçük dünyasında fırtınalar kopmasına neden oluyor. zeynep i gerçek annesi gibi seviyor. cahide biraz fazla kolay vazgeçti zeynepten. zeynepe başka bir ev tutabilirdi. buna maddi imkanı vardı. annelik zora geldiğinde çocuğundan vazgeçmek değil bence. cahide öz çocuklarıyla zeynep arasında bir seçim yaptı. bunu yapmamalıydı. bir avukat olarak annesi sıfatıyla, zeynepi saklamasının kendi açısından suç teşkil etmeyeceğini bilmek zorundaydı. SEVİN eğer şule zor durumda olsaydı zeynep ona maddi manevi yardım etmeliydi. ama bu olayda durum faklı. şule cengiz uğruna kızını bile yok saydı. kızına yapılan işkenceleri gözmezden geldi. en sonunda da kızını çöpe attı. şule gibi bir kadının çocuk büyütebileceğine inanmıyorum. AYIŞIĞI melek evlilik dışı bir çocuk olmalı. ya tecavüz ya da kandırılma var bence. keşke şuleyi daha iyi tanıtsalar bize. ben de zeynep in neden yıllardır annesiyle görüşmediğini merak ediyorum. gönül neden ve kimi öldürdü? cevabı olmayan çok soru var. diğer konuya takılma. seni tahrik etmek istiyor. bana da bulaştı. güzidenin kim olduğunu ikimizde biliyoruz. ama önemi yok. altmış yaşına gelip altı yaşında davranmak tam ona göre. bence adam yerine koyup cevap bile verme. değmez.
24.11.2016 - 22:22
sevin demiş ki;AYISIGI haklisin anne oldugun icin Cahidenin tepkilerini daha iyi anliyabilirsin.Ben arada atlamadiysam Cahide olay ortaya cikarsa kendi kizlarinin zarar görmesinden korktugunu belli etti ve.Zeynep onlari rahatsiz etmeme adina „ben giderim“ dedi.Cahide de karsi cikmadi ve kendi kizlarini korumak icin Zeynep´in yanlis bir sey yaptigini bile bile gitmesine izin Verdi.Sen olsan kizini böyle bir olayda kaderi ile basbasa birakirmiydin.Zeynep´i gercekten sevdiyse Ki seviyor bence onu geri almali ve birlikte bir cözüm aramalilar.kaldiki Zeynep tam olarak cocuk kacirmadi yasal olmayan yollardan cocuga yardim etmeye calisiyor arkasinda Ali gibi bir sosyal medya varken Melegi kazanir bence Zeynep alamasa bile Cahide annesi alabilir.Hatta cöp posetinin icindeyken yasal yollara bas vursaydi (yada avukat olan annesine,sonucta simdide basi sikisinca ona gittmisti) Melegi annesine geri vermezlerdi zaten tabii dizi bu sonucta böyle daha heycanli.Ama yinede topluma yol göstermek amacli mesaj göndererek isleselerdi konuyu evinde su durumda olup bu diziyi izleyen ve caresiz olan binlerce kadin ve cocuk var.ben Zeynepín üvey babasi nedeni ile yada Cahide oteritesini korumak isterken ona evlatlik oldugun hissetirmesinden( kendi varkina varmaza bile )dolayi böyle mesafeli oldugunu düsünmüstüm..Kapiyi calanin Sule olmayacagini düsünüyorum Sakar teyzedir herhalde onlari alip evine götürür sanirim.herkeze iyi hafta sonlari
24.11.2016 - 16:53
Ayisigi demiş ki;SEVIN ve GIZEM selam. Sevin ne kadar farkli algiliyabiliyoruz,mesela ben Cahide nin degisik yüzünü görmedim. Verdigi tepkiyi anladim,kendimde ayni tepkiyi verirdim,yani kizim baskasinin cocugunu kacirmissa. Zeynep in yaptigi yasal olmayan bir yoldu,Cahide Melek in Zeynep in kizi olmadigini anladiginda Melek e sevecenliginde bir azalma,gerileme fark etmedim ben. Bu bir birebir uyarlama oldugu icin bilemiyorum kafamizda ki sorularin cevabini alabilecekmiyiz. Mesela Cahide en azindan 7 yil neden kiziyla görüsmemis? Dizilerde üvey anneler genelde masalda ki cadilar gibidirler-:)) Ama ben 5 bölümdür Cahide yi gayet sevecen,efendi biri olarak algiladim. Tamam Zeynepten kolay vazgecti ama gecici bir vazgecistir,7 yasindan beri bakip büyüttügü hicbirseyini esirgemedigi kizinin yaptigi duygusal anlamda dogru yasal olarak yanlis birsey oldugunu gördü ve kizdi. Bencede Melek öz annesini seviyor,onu kayitsiz sartsiz sevmis. Ama bu sartlar altinda Melek annesine geri dönse yine ayni "tehlikeler" ile karsi karsiya kalir. Bakmadigima pisman oldugum bir dizi varsa oda hayat sarkisidir,ama ben sonradan oturup asla bakmam bir diziye. GIZEM Gonca Vuslateri 30 yaslarinda dizide canlandirdigi karekter Sule de o yaslarda olmali. 23 yasinda da Melek i dogurdu diyelim,ben sahsen Melek in tecavüz cocugu oldugunu sanmiyorum. Sule cesitli bagimliliklarindan kurtulmadigi takdirde o pis adam dolayisiyla seks bagimliligi,kullaniyorsa madde bagimliligi,bunlar oldugu sürece Melek i ölüme hep terk eder. Gelelim sana AYSE hatun bu bana kinini,nefretini anliyamiyorum,yine bana inceden ince laflari sokusturmussun cesur ve güzelde. Bütün SITE sahidimdir ki cesur ve güzelde SADECE dizi yorumu yazdim,ne sana dil uzattim,ne kimsenin yorumuyla dalga gectim. Onun icin senin bu bana dinmeyen öfkeni anlamakta zorlaniyorum,gelde sana lalem deme-:)) Iki ayri insan ayni yorumcuya (ayisigina) yüzde yüz ayni oranda kin nefret duyar mi? Bunun mümkünati yok! Birden bire senin bu ikinci kisiligin lal geldi diziyi bölümü yorumlayacagina kalkti benim yazmis oldugum dizi yorumumla satir satir dalga gecti. Bir degil birkac defa yapti,bütün site biliyor ki benim dizi yorumlarimin begenilmesi o hatunda hazimsizlik yapiyor-:)) Oda hirsini,kinini,kiskancligini benim yorumlarimi Ti Ye alarak günlük hayatin evde ki yoldasinin stresinden bu sekilde kurtulmaya calisiyor. Ama bende duygusuz,bir duvar gibi,hissiz biri degilim. Hadi beni bosver ben insan degil bir robotum sadece,hicbir duygulari olmayan. Ama ayisiginin begeni almis bir yorumunu sen satir satir ti ye alip dalgani gecersen bu en basta site sakinlerine,dizi yorumu okumayi sevenlere karsi bir hakarettir bence...
23.11.2016 - 22:39
sevin demiş ki;Cahidenin bir degisik yüzünü gördüm ben bu bölümde demekki bizim sandigimiz kadarda sevgiyi gecirememis Zeynep belkide hep hissetmis evlatlik oldugunu ben Zeynep Cahide anne beni almasaydi annem geri döner beni alirdi diye düsünüp(kücükken tabii) hep mesafeli davranmistir yada evin su an görünmiyen babasi ile ilgili birsey olmustur diye düsündüm ama Cahide AYSE arkadasin gecen bölüm sordugunun cevabini Verdi ve beni sasirtti cunki ben daha önce yazdigim gibi annelik karakter ile ilgili icgüdüsel degil diye düsünüyorum sonucta o Zaman tek bir anne modeli olurdu zaten aslinda ben AYSE arkadasa kendimdende örnek yazacaktim ama simdi degil zamanim yok sonra belki. Zeynep ayni soruyu kendine sormali simdi. yillar sonra Melek secim yapmak sorunda olsa kime giderdi nasilki o Sevgi gördügünü düsünürsek buna ragmen mutlu degilse belki Melekte iyi sartlar Hakki taninsaydi annesi ile olmayi tercih ederdi.sectigi yol yanlis ama bunu anlamiyor.GIZEM burada tek Sule degil erkek arkadisida bence ailesinden siddet görmüs yani dedigin gibi sulede o da kötü sartlarda yetismisler.belki Zeynep ilk dogru yollardan Melek ve ailesinin yasam sartlarini degistirip sulenin gecmisinden siyrilip kendi ayaklari üzerinde durmasina yardim etseydi deneseydi keske arkasinda ona yardim edebilecek güclü bir Cahide anne vardi..Umarim Cahide sadece o anlik öyle davranmistir kararini degistirir ve yardim eder yasal yollarla tabii.bilmiyorum seyrediyormusunuz“ Hayat Sarkisi“diye bir dizi var ordada tesadüf annenin kendi cocugu ve evlat edindigi cocuk arasinda secim yapmasi gerekiyor.diziyi seyretmeye devam edersem tek Melek icin izlerim cok tatli yaa)yine tüm annelere ve herkeze iyi haftalar.
23.11.2016 - 19:57
gizem demiş ki;Slm AYIŞIĞI, ben de geçen bölüm sevin in yazdığı gibi düşünüyorum. şule küçük yaşlarda cinsel istismara uğramış, bunun sonucunda hamile kalmış olabilir. ben şulenin melekten nefret ettiğini düşünmüyorum. ama ona bağlanmak da istemiyor gibi. cengizin ona ruj sürdürdüğünü gördüğünde belki de kendi çocukluğu geldi aklına. çöpe atıp kurtulmak istemesi belki de şulenin geçmişinden ve de melek in yaşayabileceğini düşündüğü şeylerden dolayıdır. bence şule sağlıklı düşünemiyor. büyük bir olasılıkla eğitimsiz, örselenmiş bir karakter. annelik yönüne karar veremedim. hala kızını ölüme terk edip, sonrasında da kızı için bu duygu karmaşasını yaşamasını bağdaştıramıyorum. ya resimde kayıp kareler var, ya da şule madde vb şeyler kullandığı ve kötü hayat şartlarından dolayı dengesizleşmiş bir kadın. hala anlayamadım. belki ilerleyen bölümlerde daha iyi anlayabilirim. bölümü izlemedim henüz. bakalım bu bölümde neler olacak.
22.11.2016 - 22:54
Burak demiş ki;Allah aşkına şu pavyonda çalan şarkının adı nedir biri söyledim bulamadim
22.11.2016 - 22:48
Ayisigi demiş ki;Cocuk akli iste Melek Zeynep in telefonunu acmamaliydi,madem Suleden köse bucak kaciyorlardi. Cahide annenin tepkisini anliyorum sonucta kizinin yaptigi bir suc. Gamze ve Duru Zeynep in evlatlik oldugunu bilmedikleri halde neden salonun ortasinda Cahide bu konuyu ulu orta konustu? Sule sadece erkeklere meze mi olmus,vücüdunu satmamis mi acaba? Birden bire namuslu kadin olduda. Gazeteci Alinin Gönül ün Zeynep in annesi oldugunu bir cirpida cözecegini tahmin etmistim,akilli adam vesselam-:) Polisler otogarda Melek ve Zeynep in bulusmasindan etkilenmis olacaklar ki hic kimlik sormadilar. Zeynep e bayagi kizdim ne demek ben sizin ablaniz degilim,annenizin kizi degilim demek? Madem yillarca saklanmis bu olay böyle PAT diye söylenir mi? Beraber yillarca abla kardes büyümüsler,her bölüm bu soruyu kendime soruyorum Zeynep neden kendini o aileye ait hissedememis? Yine bir dizi TESADÜFÜ Sule tamda Ali nin masasinda Yildiz otel yazisini buldu ay ne tesadüf. Tabii ki her derde deva sakar teyzemiz bizimkileri kurtarir diye tahmin ediyorum.
22.11.2016 - 22:40
Ayisigi demiş ki;Merhaba GIZEM ve NIKITA,gecen bölüm yerinde selam veremedim. Ali nin esas kizimiza asik olacagi belli ondan kurtulus yok,bende bari hemen affedip bagrima basayim dedim-:)) Sule eve geldiginde sevgilisinin kizina ruj sürdügünü gördüdügünde tepki vermesi ve akibetinde kizinin cöp torbasina atilmasina göz yummasi bende iki acabaya neden oluyor. Ya kizini kiskandi yada kizinin sevgilisinden onca iskenceye maruz kaldigini biliyordu birde cinsel taciz olmasin diyemi cöp torbasina koydurttu? Nikita Zeynep in soguklugunun Cansu Dereden kaynaklandigina bende karar verdim. Gizem haklisin Ali yi Melekle Duru tanistirdi,benim teori yatti ama sevgili olabilme ihtimalleri var Zeyneple. Gerci Zeynep cok soguk biri onu romantik takilirken hayel edemiyorum-:)) Cep telefonlari hayatimiza cikmamak üzeri girdi diyorum ki Zeynep keske Melek cöp torbasindayken bir resmini cekseydi ileride delil belge olarak kullanabilirdi. Tabii bu bir dizi gercek hayatta eziyet gören cinsel tacize ugrayan her cocugu kacirsak olmaz. Önemli olan duyarsiz olmamak,ilk bölümde ki gibi o duyarli bayan ögretmenlerin cogalmasi dilegiyle... Yeni bölümde Cahide Turna nin Zeynep in kizi olmadigini ögreniyor,buna sevindim nereye kadar sakliyacakti ki? Benim Zeynep in kendi gözünü morartip kizi okula yazdirmasini da kafam almiyor. Böyle belgesiz olmamasi gerekirdi,keske sahte kimlik cikartip gizli yazdirilmasi daha mantikli olurdu gibime geliyor. Birde bu yabanci dizilerden uyarlayan senaristler merak ediyorum birebir mi uyarliyorlar? Mesela Zeynep in yillardir kendisini yük olarak görmesi,kendisini o eve ait olmamasina inanmasi hic mantiki olmamis. Cahide onu öz kizlarindan hicbir zaman ayri tutmamis,öyle bir sevmis ki Gamze bile kiskanmis bu sevgiyi. Bu konuda bir oturmamislik var.. Yeni bölüm icin keyifli izlemeler.
22.11.2016 - 01:22
1
2
Yorum Yap