Hangimiz Sevmedik 40.Bölüm Final izle

Münir Tarık'la konuştuktan hemen sonra rahatsızlanmış, o sırada yanında olan Şener, Ayşen ve Tuncay onu hastaneye kaldırmışlardır.

Özet: Münir Tarık'la konuştuktan hemen sonra rahatsızlanmış, o sırada yanında olan Şener, Ayşen ve Tuncay onu hastaneye kaldırmışlardır. Münir hastanede gözünü açtığında yanıbaşında Adile durmaktadır. Aklına ilk gelen şey Tarık'ın Adile'yle konuşup konuşmadığı olur. Şaşkın ve biraz da endişeli bir ifadeyle Tarık'ı sorar. Adile onu yatıştırır. Dinlenmesini söyler. Odadan çıktıktan hemen sonra gözündeki yaşı siler. Bu esnada parmağındaki alyansı farkeder. İçinde Münir'in isminin yazılı olduğu alyansını çıkarır ve buruk bir ifadeyle avucunun içinde saklar.
Etiketler: Hangimiz Sevmedik 40.Bölüm izle, Hangimiz Sevmedik 40.Bölüm tek parça izle, Hangimiz Sevmedik 40.Bölüm hd izle, Hangimiz Sevmedik 22 mayıs, Hangimiz Sevmedik son bölüm
En Popüler Yorumlar (2)
nurgül demiş ki;ilk defa guzel bir dizi yapmışlar demiştimki ne kadar saçma sapan bir son
23.05.2017 - 00:29
kadir demiş ki;saçma sapan bir final bölümü.. 39 bölümü boşuna izlemiş gibi hissettim
24.05.2017 - 18:47
Diğer Yorumlar (4)
Fari demiş ki;Anlamadim gitti bu bolumu Ama neden final yaaa sezon final oleydi bari:( Tarik kimin oglu neden onda bashkalarina baba ane diyorlar sevda hastenedeki arkadasinin kizi acayip bi bolum
25.05.2017 - 05:14
kadir demiş ki;saçma sapan bir final bölümü.. 39 bölümü boşuna izlemiş gibi hissettim
24.05.2017 - 18:47
Gizemli demiş ki;Allahtan muttlu son olmus ve munhur baba duygulandirdi bizi keske onceki bolumlerde kavusmus olduklarini bizde gorseydik yani bizde o sasirtici geldi amma onemli olan muttlu son tabiki
23.05.2017 - 22:07
nurgül demiş ki;ilk defa guzel bir dizi yapmışlar demiştimki ne kadar saçma sapan bir son
23.05.2017 - 00:29
1
Yorum Yap